فروش/خريد اينترنتي/تحويل در محل /دستگاه زيبايي پوست 86083705

فروش و پشتيباني : 09120750932 - 86083705-021

درما رولر – دستگاه زيبا سازي پوست

درمارولر ( دستگاه زيبا سازي پوست ) – Dermaroller دستگاهي براي نيدلينگ عمودي پوست است كه تاثيري هم مرتبه با ليزر و قابل مقايسه با پيلينگ شيميايي دارد. اين دستگاه هم به تنهايي هم به عنوان مكملي براي روشهاي درماني ديگر مثل مزوتراپي و PRP به كار رود. با اين دستگاه سلول هاي پوستتان را وادار به فعاليت كنيد، پوستتان را جوانتر كنيد بدون صرف هزينه هاي سنگين…!

مورد تائيد وزارت بهداشت و درمان ايران

درما رولر - دستگاه زيبا سازي پوست

سر يكبار مصرف اين دستگاه شامل ۹ ميكرو نيدل است كه بعد هر درمان بايد دور انداخته شود. براي درمان با درمارولر مي توانيد عمق نفوذ سوزن هاي آن را بين ۰ تا ۲ ميلي متر تنظيم كرده و با سرعت ۲۵ ضربه در هر ثانيه تا ۹۰ ضربه در هر ثانيه استفاده كنيد، كه در نهايت بين ۲۲۵ تا ۸۰۰ سوراخ بسيار ريز در ثانيه در سطح پوست ايجاد مي شود. استفاده از اين دستگاه هيج دردي ندارد

در حال حاضر اين روش يكي از بهترين روشهاي كلاژن سازي دنيا مي باشد.

دراين روش با دستگاهي بنام درمارولر Dermaroller منافذ بسيار ريزي در پوست ايجاد مي شود و هنگامي كه پوست اقدام به ترميم اين منافذمي نمايد اجبارا بايستي مقادير بسيار زيادي كلاژن بسازد و البته اگر نقصي مانند اسكار آكنه وجود داشته باشد اين نقيصه را هم ترميم مي نمايد. پس مي توان گفت درمارولر هم جون ساز پوست هست و هم از بين برنده چين و چروك و لك…

 

بعد از اتمام از يك ماسك مناسب استفاده ميكنيم. معمولا پوست تا ۲۰ دقيقه قرمز ميشود و گاهي اگر نياز باشد با فشار بيشتري انجام شود يا سايز درمارولر بيشتر باشد نقاط زخمي ريز ايجاد ميشود كه سريع هم خوب مي شوند.

در روش هاي سنتي، نفوذ مواد و داروها به پوست كمتر از ۳ درصد خواهد بود در صورتي كه با استفاده از درمارولر، تا ۹۰ درصد مواد به پوست نفوذ مي كنند و نتايج بسيار بهتري در زمان كوتاه تر ديده مي شوند.

  • جوانسازي پوست، جمع شدن و افزايش الاستيسيته پوست، توليد كلاژن جديد
  • كاهش چين و چروك هاي سطحي و عميق
  • بهبود Stretch Marks
  • بهبود جاي جوش و زخم
  • بهبود ضايعات پيگمانته
  • بهبود نفوذ مواد، كرم ها و ويتامين ها به پوست بعد از درمان با درمارولر

درمارولر

 

 

دستگاه زيبا سازي پوست درمارولر

سن اولين بارداري در بروز تركهاي بارداري نقش به سزايي دارد .صرفا از نظر آماري بين ۸۰% تا ۹۰% بانواني كه در سن بين ۱۶ تا ۲۰ سالگي باردار شده اند دچار ترك هاي پوستي مي شوند. در حالي كه احتمال بروز اين تركها در بانواني كه اولين بارداري آنها پس از ۳۵ سالگي است بسيار كمتر است.

چرب كردن پوست با روغنهاي طبيعي در پيشگيري موثراست.نكته مهم اين است كه اگرترك هاي پوستي درمان نشوند ٬ امكان بهبود خود به خود آنها وجود ندارد.

يعني اين تركها هرگز خود به خود برطرف نمي شوند و تنها رنگ آنها به سمت سفيد مرواريدي مي رود ٬ ولي طول و پهناي انها تغيير نمي كند.

براي اولين بار در دنيا روشي بنام ميكرونيدلينگ اميدهاي بسياري را ايجاد كرده است. براي اولين بار است كه روشي در دنيا اميدهايي را براي دائم تركهاي پوست ناشي از افزايش وزن و حجم شديد و يا بارداري ايجاد كرده است.حداقل ۵ تا ۷ جلسه درمان لازم است كه باز هم به فاصله هر۶ هفته يكبار مي باشد.

Dermaroller

نتايج كلي از بررسي درمارولر دستگاه جوان سازي پوست:

  • كمك به تحريك فاكتورهاي رشد پلاكت براي توليد كلاژن و الاستين جديد
  • تصحيح و بهبود مشكلا ت معمول پوستي مانند جاي جوش، Stretch Marks و جاي زخم
  • روشن كردن رنگ پوست، بهبود آب رساني و جوانسازي كه به همراه مواد ديگري كه روي پوست قرار مي گيرند بكار مي رود.

جوان سازي پوست درمارولر

قيمت: 128.000 تومان

خريد كالا از فروشگاه اينترنتي كيم كالا

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد محصول با شماره تلفن هاي 09120132883 - 02186083705 تماس بگيريد...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.