فروش/خريد اينترنتي/تحويل در محل/دستگاه ليزر چند كاره 86083705

فروش و پشتيباني : 09120750932 - 86083705-021

دستگاه ليزر خانگي چند كاره دس DEESS

در گذشته براي استفاده از خدمات زيبايي مختلف مثل جوانسازي پوست، رفع دائمي و هميشگي موهاي زائد، برطرف كردن جاي جوش و لك و مك و… راهي جز مراجعه به كلينيك ها و مراكز زيبايي و متخصصين پوست نداشتيم. اما خوشبختانه امروزه با پيدايش و وجود دستگاه هاي زيبايي خانگي، استفاده از بسياري از خدمات زيبايي در منازل ميسر است. و شما مي توانيد به كمك اين سري از دستگاه هاي بسيار قدرتمند و ارزان قيمت براي خود كلنيك زيبايي خانگي راه اندازي كنيد… براي خانواده و دوستان و فاميل خدمات زيبائي پوست ارائه دهيد! به همين آسوني…!

دستگاه ليزر خانگي چند كاره DEESS

موهاي زائد (اضافي) بدن به موهايي گفته مي شود كه در مواضعي از بدن ايجاد ميشود كه غير عادي بوده و رنگ تيره آنها نيز اين رويش غير طبيعي را بيش تر نمايان مي سازد. رويش موهاي زائد (اضافي) را عمدتا در نواحي از چانه، لب فوقاني، نواحي دو طرف صورت، از محل ناف به طرف پايين و در فرورفتگي ناحيه كمر، و ساير نواحي بدن به رنگ تيره و سياه مي توان مشاهده نمود.
ريشه (پيازچه) هر مو داراي رنگدانه اي به نام ملانين بوده كه در روند رشد مو، به تدريج اين رنگدانه فعال گشته و تمامي بدنه يك مو را تيره و به رنگ هاي سياه، قهوه اي و بلوند و… در مي آورد.
مكانيسم اثر ليزر، بر بمباران و نابود ساختن رنگدانه يا ملانين موجود در ريشه مو استوار مي باشد. با استفاده از اين دستگاه به آساني تمام جلوي رشد موهاي زائد را در نواحي مختلف بدن بگيريد.

ليزر پوست خانگي

در اين روش با استفاده از ليزر، فوليكول موهاي زايد كاملا تخريب مي‌شود و امكان رشد موهاي زايد در آن ناحيه خاص از بين مي‌رود. اين درمان در چند مرحله و طي چند هفته انجام مي‌شود. نتيجه حاصل از اين روش در اغلب مواقع، موفقيت‌آميز و دايمي است. مشكل اصلي ليزر اين است كه هزينه زيادي به بيمار تحميل مي‌كند ( كه با پيدايش ليزرهاي خانگي اين مشكل نيز رفع شده و شما با هزينه اندكي خدمات زيبائي را انجام خواهيد داد ). ليزر، آخرين و جديدترين راه براي درمان موهاي زايد است. ولي در هر حال بايد انتظار شما از اين روش درماني هم معقول و واقع‌گرايانه باشد. پزشكان و متخصصان پوست و زيبائي معتقدند اثر بخشي ليزر به اثبات رسيده است. پس از ليزر، برخي موها فورا مي‌افتند ولي اغلب موها در عرض ۲ هفته از بين مي‌روند. ‌

دستگاه ليزر خانگي چند كاره DEESS

 

نحوه كار با دستگاه ليزر خانگي چند كاره DEESS

آموزش تمامي مراحل استفاده از دستگاه با جزئيات كامل همراه با تصاوير رنگي به زبان شيرين فارسي در اين پكيج تعبيه شده است كه استفاده از اين دستگاه را به سادگي هرچه تمام تر براي شما ميسر مي سازد. نيازي به گذراندن دوره هاي سخت و فشرده و طاقت فرسا نداريد، چرا كه در يك جلسه تمامي نكات اين دستگاه را ياد خواهيد گرفت و براي خودتان يك متخصص پوست تمام عيار خواهيد شد!

گارانتي:

دستگاه ليزر چند كاره خانگي دس DEESS با يك عمر ماندگاري براي شما ، داراي ۲۴ ماه ( دو سال ) گارانتي و ۱۰ سال خدمات پس از فروش مي باشد. به همين دليل مي توانيد با آرامش خاطر اين دستگاه را سفارش داده و زيبايي خود را دو چندان كنيد.

مشخصات فني دستگاه ليزر پوست خانگي DEESS

منبع تغذيه : برق شهري – اتصال با سيم

برق ورودي : ۳۶W

ميزان ولتاژ : ۱۰۰V – ۲۴۰V

ميزان فركانس : ۵۰Hz – ۶۰Hz

طول موج IPL تي پي ال : ۵۱۰nm

تعداد فلاش : ۵۰,۰۰۰ شات با قابليت تعويض سري

دستگاه ليزر پوست خانگي چند كاره DEESS - جاون سازي پوست

اقلام موجود در پكيج دستگاه ليزر خانگي DEESS

  • دستگاه موبر
  • لامپ (سري دستگاه)
  • دوشاخه
  • آداپتور
  • عينك محافظ
  • دفترچه راهنماي فارسي
  • دي وي دي آموزشي
  • كيف مخملي

لامپ موجود در اين پكيج جهت استفاده از ليزر موهاي زائد مي باشد. براي استفاده از قابليت جوانسازي پوست و همينطور برطرف كردن جاي جوش و لك ، مي توانيد لامپ (سري) هاي مخصوص به هر كدام (در بسته ارسالي موجود مي باشد) را نيز اضافه كنيد.


دستگاه ليزر خانگي چند كاره دس DEESS

قيمت : 2.200.000 تومان

براي دريافت توضيحات بيشتر و خريد محصول روي دكمه زير كليك كنيد...

خريد كالا از فروشگاه اينترنتي كيم كالا

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد محصول با شماره تلفن هاي 09120132883 - 02186083705 تماس بگيريد...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.